כיצד לבנות דף נחיתה אפקטיבי?

דפי נחיתה הם חלק בלתי נפרד ממערך השיווק אינטרנטי, אך בכדי שהוא באמת יהיה אפקטיבי ויצליח לענות על המטרה לשמה הוא נבנה, יש לבצע את בנייתו במקצועיות. דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי שמטרתו הוא לגרום לגולש לרכוש את המוצר או השרות המוצע בו. דפי הנחיתה מקודמים באמצעות מנועי החיפוש או לחילופין קמפיין ממומן (PPC), אך אין זה משנה כמה מהגולשים נחשפים אליו, כל עוד הוא לא מזמין את הגולש לפעולה אין בו טעם. בכדי שתצליחו לבנות דף נחיתה אפקטיבי, בחרנו להנגיש לכם מספר טיפים משמעותיים שיהפכו כל דף נחיתה לדף מוצלח.

כיצד תבנו דף נחיתה אפקטיבי

בכדי להגדיל את אחוזי המכירה בבית העסק שלכם, חשוב ונכון להיעזר על בסיס קבוע במערך שיווקי הכולל בין היתר דפי נחיתה, קמפיינים שונים ועוד. עוד לפני שאתם ניגשים לפרסם את דפי הנחיתה שלכם, חשוב להקפיד על בנייתם תוך התחשבות במספר פרמטרים, אותם אתם צריכים להגדיר לעצמכם מבעוד מועד. הבינו מה היא הפעולה אותה אתם רוצים שהגולש הנחשף אל הדף יבצע, הבינו מה מצפה מכם הגולש אל מול מה שאתם מייחלים שהגולש יבצע וכמובן הקפידו להציע לגולש תועלת כלשהי מצפייה בדף ואף פנייה אליכם. כל אחד מדפי הנחיתה אותם אתם מפרסמים צריך להכיל פעולה אחת בלבד מצד הגולש, אחרת אתם מיישמים את האימרה "תפסתם מרובה לא תפסתם".
בעלי עסקים רבים הבוחרים להיעזר בדפי נחיתה בכדי למנף את בית העסק שלהם, דוחסים מספר פעולות הנעה לדף נחיתה אחד, בכדי לחסוך עלויות אך התוצאה היא שהם לא מצליחים להשיג ולו פנייה אחת. לקוחות, ובעיקר גולשים הנחשפים לדפי הנחיתה, לא אוהבים שדורשים מהם לבצע יותר מדי פעולות, על כן הקפידו על פעולה אחת בלבד לכל דף נחיתה. לדוגמא: יצירת קשר, הרשמה לרשימת התפוצה ועוד.

כיצד אתם עוזרים ללקוח שלכם

אחת הטעויות השכיחות ביותר בדפי נחיתה היא הצגת המוצר בלבד ואת דרכי קבלת המוצר לאחר הרכישה. ללא מבצע, הטבה, הנחה או פתרון מסוים המהווה תועלת כלשהי לגולש, אחוזי ההצלחה של דף הנחיתה נמוכים משמעותית. אם אתם במהלך בניית דף נחיתה, הקפידו להעביר לגולש את המסר וספרו לו כיצד המוצר או השירות מהווה עבורו פתרון לבעיה איתה הוא מתמודד, הציעו הטבה כלשהי אשר תמשוך הגולש ובעיקר דאגו להציב את ההנעה לפעולה באופן ברור ובולט.
חשוב שתקפידו על וויזואליות נעימה לעין של הדף ובמקביל כזו שתדגיש ללקוח את הדברים החשובים מבלי שהוא יאלץ לחפש אותם. מבחינת מבנה הדף, מומלץ כי הכותרת הראשית של הדף תהייה מודגשת וגדולה מיתר חלקי הדף וכי הדף לא יהיה "עמוס" מדי.
לסיכום, דפי נחיתה הם דפים אפקטיביים אשר עתידים להרחיב את סך המכירות בבית העסק שלכם, באם יבנו ויכתבו נכונה. אם אין אתם בטוחים כיצד לעשות זאת, התייעצו קודם עם המקצוענים.

נושאים דומים: