שיווק בפייסבוק

הפייסבוק מהווה בית וירטואלי למאות מיליוני גולשים בעולם, ביניהם למעלה מ-3 מליון חברים ישראלים רשומים
ולמעלה מ-6 מליון יהודים וישראלים בחו"ל, מהר מאוד הפכה הרשת החברתית הזו לפופולרית סביב הגלובוס.
רשת הפייסבוק מאפשרת להגיע לחשיפה רחבת היקפים באמצעות תכנים, שיח גולשים, הפצה ויראלית, אירועים, שילוב מדיות ועוד.
הפייסבוק תוכנן והוקם עבור הגולשים, הצורך השיווקי שמהר מאוד צמח ועלה הוביל את צוות "פייסבוק" לפתח אפשרויות
שגם בעלי עסקים שמעוניינים לשווק בפייסבוק תהיה להם הפלטפורמה לכך, היות ופרופיל אישי בפייסבוק אסור לשימוש שיווקי.
משם פותח דף פייסבוק המוכר גם בשם "Fan Page"  וזו פלטפורמה מתאימה לעסקים לשווק, למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל מכירות.
באמצעות דף פייסבוק ניתן לשתף ולעדכן את חברי העמוד באמצעות סטאטוסים, אירועים ושיתוף תוכן, שילוב אפליקציות ועוד.

שיווק בפייסבוק

רוב השיווק בפייסבוק מתבצע באמצעות הקמת דף תוכן בפייסבוק – Facebook Page, או בסלונג "עמוד לייק".
קהל היעד יוכל לקבל מידע על העסק או המותג בצורה יעילה ויוכל להצטרף לעמוד בלחיצה על "Like".
כמו כן ניתן להתאים לשוניות FBML עם תוכן ותוספים להעשרת העמוד שיווקית, תדמיתי, עיצובית ובהתאמה אישית.
עיצוב העמוד מורכב מתמונת פרופיל ראשית לעמוד, ועיצוב מותאם אישית של הלשוניות השונות בעמוד.

בדף פייסבוק רגיל ישנם לשוניות "ברירת מחדל" קבועות כגון: קיר, מידע, אלבומי תמונות ועוד..
בנוסף באפשרותנו להקים לשוניות פייסבוק מעוצבות בהתאם לאופי העמוד ומטרותינו.
דוגמאות ללשוניות שכיחות: מבצעים, סניפים, המוצרים שלנו\קטלוג, ברוכים הבאים\הצטרפו, Youtube, תקנון וכדומה.
לשוניות פייסבוק בפורמט FBML מאפשרות לנו לנהל ולהציג את התוכן והמידע בצורה מותאמת אישית על גבי הלשוניות.